Det går framåt

Här kommer en liten uppdatering. Mår faktiskt ganska bra just nu, men är långt ifrån frisk ännu. Kommer gång på gång på mig själv med att tänka på vikten. Jag har stundtals dåligt samvete över det jag äter och tränar dessutom av fel anledning ibland. I det stora hela går det trots allt bra. Riktigt bra om jag får säga det själv! Jag äter av allt och jag äter normalstora portioner. Inga miniportioner och inga dieter längre. Äter nyttig mat för det mesta, men även kanelmullar, smörgåsar, glass och godis slinker ned ibland. Och för det mesta kan jag njuta av det! :) Ibland händer det att jag överäter, men jag varken hetsar eller kräks längre. Sista gången jag hetsåt och kräktes var den 12 maj. Gången innan dess minns jag inte(???). Händer allt mer sällan nu... Vågar jag tro att det ska fortätta gå såhär bra nu???

Postat av: Anonym

åååh, vad härligt!! Njut av de så länge de varar, tjejen!! å jag hoppas de håller i sig för dig <33 Kramar

2011-06-10 @ 18:58:41
URL: http://pixans.blogg.se/privat
Postat av: josefin

Skynda sakta så blir det nog bra ska du se. Så länge du går i myrsteg i rätt riktning så kommer du tillslut komma fram :)

2012-04-30 @ 22:13:58
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: