ny vecka och jag mår helt ok igen!

Veckan är igång igen och jag känner mig ganska bra. Mår helt ok nu, men inser att jag aldrig kommer att bli frisk så länge jag inte går till djupet med mina problem. För att ta tag i allt och bli fri från min bulimi kommer jag att behöva hjälp. Men hur? Tackar för era tips och allt ert stöd! Problemet är bara att jag bor mitt i ingenstans. Finns ingen psykolog, kurator, ätstörningsenhet eller läkare i närheten. Visst finns det en vårdcentral, men där jobbar jag ju själv. Att söka hjälp där är alltså inget alternativ. Finns det hjälp att få via internet? Eller via telefon? Eller över veckoslut/semester? På nåt vis SKA det gå! Finns helst enkelt inget annat alternativ än att bli frisk!
Postat av: Anna

Hej Wilma!



Vill ge dig tipset om bloggen: www.vagenfran37kg.wordpress.com



Hon som skriver är en tjej som haft anorexi och träningsberoende i flera år. Läs MÅNGA inlägg! Börja gärna åt fel håll, dvs. från idag (eller igår eller vad det blir) och gå bakåt mot äldre inlägg.

Den har hjälpt mig jättemycket! Hon är så positiv och skriver så bra om allt! Jag blev iallafall väldigt påverkad och jag hoppas du kan bli det också. Jag vet att hon inspirerar många. Läs speciellt inlägget om "testvecka".



Kram

2011-01-19 @ 17:18:21
Postat av: Wilma

Tack för bloggtipset Anna!

Har läst, läst och läst!

Såå fin, positiv och inspirerande blogg. Gillade testveckan och ska absolut prova den! Kram

2011-01-20 @ 06:31:46
Postat av: Anna

Vad bra! :) Du får gärna maila om du skulle vilja prata:) kram!

2011-01-20 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: