Dag 7

Hat snart tagit mig igenom en hel vecka! Men idag mår jag inte bra. Så mycket mat i helgen att jag är alldeles för varm, trött, dåsig, uppsvälld och fylld med ångestkänslor. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom dagen?!

Måste gå på något sätt!
Postat av: Anna

Jag vet hur det känns.. en minst sagt jobbig känsla.. Försök att sysselsätta dig med något annat, så du inte tänker så mycket.. Typ läsa, se en film, prata med någon i telefon.. jag vet inte:)



Jag har också börjat igen.. Dag 2 för mig idag.. Än så länge går det mycket bra. Men veckodagarna är alltid värst vet jag, men ska verkligen försöka, på riktigt..



Hur gammal är du och var bor du? - Du kan väl maila mig? om du vill dvs..

2011-01-30 @ 15:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: