Dag 16

Gaah, alltid för stora middagar!!! Varför kan jag aldrig lära mig äta lagomt mycket? Endera blir det alldeles för mycket mat eller så är mina portioner minimala. Aldrig lagomt med mat! Just nu har jag mat fulla magen och ända upp till halsen (känns det som iaf). Skulle vara så lätt att smita in på toan och bara kräkas upp allt.Lätt och nästan skönt! Men vad tjänar jag på det? INGENTING! Kopplar istället på min järnvilja nu. Det tjänar jag på! Vill så gärna upptäcka hur bra jag faktiskt kan må. Vill så gärna skriva att jag klarat dag 16 :) 

Nu har jag ett val. Hänga över toaletten med fingrarna i halsen eller krypa upp i soffan, tända ljus och se tv. Idag känns det faktiskt som ett lätt val! 
Trevlig kväll till er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: