Dag 14

Var fick jag all energi ifrån?

Vaknade tidigt, men var ändå pigg och glad! Te, plugg, morgonpromenad, rejäl grötfrukost, en heldag i skidbacken, dusch, fixa matlåda och middag, städa garderoben, läsa en tidning, tvätta bilen, sortera papper, betala räkningar, maila vänner, bära saker till förrådet, ringa föräldrarna och kvällspromenad. 

Jag som alltid klagar på att jag inte längre orkar någonting(?). Kanske är jag på väg tillbaka nu! Tror dock jag måste se till att koppla av också. Måste lära mig att jag inte jämt behöver vara så duktig och göra allt. Fast var så härligt med denna energi och viljan att göra saker idag, så kunde helt enkelt inte låta bli.

Dag 14 idag =) Betyder alltså att jag nu klarat två veckor utan att hetsäta och kräkas. Jaja, nästan iaf... Om vi glömmer den där svackan förra söndagen, så är det två veckor. Ja, vi glömmer den! För jag mår bra och tänker fortsätta med det!

Kram




Hade en härlig dag på fjället idag! Hann med både slalom och brädan =) 

Postat av: Lisa

Häärlig inställning! Är så glad för din skull!! :)

2011-02-07 @ 10:13:24
URL: http://hatkarlek.wordpress.com
Postat av: Ida

Härligt att ha sån enerig! Kan du ge lite till mig;p

JÄTTEBRA jobbat med maten! Stort steg att klara 14 dagar:-) Du ska vara stolt över dig själv!



Kramkram

2011-02-07 @ 11:49:54
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Postat av: lovisa

gott med gröt:D

2011-02-07 @ 12:12:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: