Lunchbuffé

Hatar buffé! Alltid luras man att ta om och äta för mycket. Alltid denna ständiga ångest efteråt!
Åt en av stor thaibuffé tillsammns med jobbarkompisarna under lunchen idag. Åh, så gott det var! Självklart blev jag proppmätt och fick dåligt samvete över allt friterat och alla smaskiga grytor jag proppade i mig. Men det blev faktiskt inte värre än så! Har ätit både mellanmål och middag och känner mig nöjd över dagen! (ok, jag erkänner att jag tänker lite extra på magen just nu. Oroar mig lite för hur jeansen ska sitta imorgon. Jag vet att det bara är dumheter, men kan inte låta bli...)

Hur går det för er?
Kram

Postat av: bulimihelvetet

vad duktig du är! och tänk inte på jeansen, det är ju viktigare att låta bli att spy.

2010-09-03 @ 22:33:04
URL: http://bulimihelvetet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: