Lyckad dag med trevlig lunch, glögg och pepparkakor!

Lunchen blev lyckad! Ja, till och med trevlig! Beställde hemlagad stekt rödspetta med potatis, remuladsås och sallad. Var bland det godaste jag ätit på länge (kanske för att jag undviker att själv stå i köket och lägga ned tid på god mat just nu...). Hela dagen har varit fin! Perfekt kallt och klart vinterväder, fika med glögg och pepparkakor och lite julshopping efter jobbet.

Min tur att bjuda på fika under morgondagens APT-möte på jobbet, så blir tvungen att baka en kladdkaka nu snart. Fast först ska jag duscha, städa och tända ljus med pepparkaksdoft =) Allt för att må bra och klara av baket. Ska försöka njuta av att baka och känna dofterna spridas! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: