stryker dagen!

Före jobbet, efter jobbet och efter personalfesten. Så många gånger hetsåt och kräktes jag idag. Hatar mig själv, men ingen mening att deppa ännu mera... Så nu stryker jag dagen som varit och börjar om igen imorgon! 
Önksa mig Lycka Till en gång för alla nu!

Postat av: Mimmi

Lycka till Wilma!!! Vi är fler som har det så här, men vi alla ska övervinna det en dag. :) Kram! ♥

2010-11-20 @ 10:14:26
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ja.. men det kan det ju mycket väl vara för dig! Egentligen för mig också antar jag, men det känns inte riktigt så... Egentligen är det rätt sjukt att man alltid har den här diskussionen med sig själv, för det handlar ju bara om att bestämma sig. Konstigt att man aldrig kan(vill) bestämma sig? Men du har ju ändå klarat dig bra för ett tag sen, det ska du vara stolt över! ♥

2010-11-20 @ 10:45:11
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: