Förstår inte det här med min bulimi -varför hetsäta?

två dagar utan att hetsäta. När allt känns lite bättre som idag, kan jag bara inte förstå varför jag låter bulimin förstöra mitt liv. Varför vräker jag i mig mängder av choklad, flera portioner pasta, tiotals smörgåsar med tjocka lager smör, kilovis med lösgodis, en hel kakburk och extra stora glassförpackningar? Varför??? Idag förstår jag det inte. Idag känns det bara så onödigt.
Vad är det egentligen som utlöser mina hetsätningsattacker? 

Vad är det som får er att trilla dit?  
Postat av: E

Tror det är när jag känner mig stressad.. När jag har en massa plugg och andra viktiga saker som jag måste ta tag i.... och när jag känner mig nere... ush vad jag hatar bulimi.... vill bara bli frisk men vet inte hur

2010-11-08 @ 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: