Nej, nej, nej!!!

F*n, det här går inte!!!
Postat av: My

Jag bestämde mig att nu får det fan räcka rent ut sagt. Men det är svårt, att bryta på en och samma dag för mig. Dagen är liksom ändå redan förstörd om man börjat hets, för mig är det så.



Svar: Bestäm dig för att äta dina måltider. Ät den mängd du ska, hoppa inte över kolhydrater, dock de snabba kanske. Stålsätt dig upp till öronen. Bestäm dig för att klara det, även om du så får bestämma dig miljoner gånger på en minut i vissa lägen. Undvik mat du inte kan hantera just nu. Det kanske funkar att äta en kaka eller en tårtbit om ett tag men just nu måste du försöka bryta, så UNDVIK det du vet triggar dig. Ibland knaprar jag morötter, bara för att äta något liksom. Det startar ju inte upp en hetsattack i alla fall, inte för mig.....



Hoppas du lyckas vända idag. Håller tummarna. Kram!

2010-11-24 @ 08:03:49
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Mimmi

:( ♥ kämpa på! du som är så duktig.

2010-11-24 @ 22:59:05
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: