alltid lika misslyckad

Nu har jag gjort det igen! Började med en kaka på jobbet. En kaka som i smyg blev till två, två kakor som i smyg blev till tre osv... Under resten av arbetsdagen kretsade mina tankar kring mat, mat och mera mat. Så snart jag slutade blev det ett besök i affären. Gick som i trans bland hyllorna och fyllde korgen med kexpaket, choklad, bröd, smör, tårta och en massa annan hetsmat. Sprang hem, låste dörren och började min hets. En hets som förstört hela min kväll. Äter tills magen är nära att spricka, spyr, äter mera och spyr igen. Har tillbringat timmar böjd över toaletten. Nu har jag ont i magen, halsen är sårig, ögonen svullna och huvudet värker. Vad är det här för liv? Vill inte leva såhär...
Vill inte vakna imorgon. Kommer bara att känna mig så tjock, svullen och misslyckad då!
Postat av: Elin

Allt för sällan kommenterar jag, trots att jag vill. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva, vet inte vad som skulle kunna hjälpa.



Det enda jag kan säga är att jag tycker att du verkar ha blivit bättre sen jag började följa dig i början av året.

2010-11-13 @ 16:44:09
Postat av: My

Jag vet. Det är ett helvete att vakna med den känslan. Har inga smarta och bra råd tyvärr. Det enda jag kan säga är att ge dig fan på att du ska upp på banan igen. Kämpa för det och faller du, så försök se framåt och upp igen. Så jäklans jobbigt bara när vägen är så krokig :S

2010-11-14 @ 14:30:59
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: