Adventsmys

1:a advent och jag ska alldeles strax tända ett ljus och äta min frukost. Resten av dagen ska jag strosa på stan, titta i skyltfönster och få lite julstämning. Mys!

Mår bra idag. Har till och med slängt mina mjukisbyxor i tvättkorgen och vågat mig på jeans idag. Provade alla mina favoritjeans och kunde faktiskt ha dem fortfarande. Visst satt de tightare än vanligt, men men...
Så nu stryker jag de senaste veckornas svacka och kommer igen! =)

Passa på att mysa och må bra idag! 
Kram

Postat av: Mimmi

Vad BRA du är Wilma. Önskar jag vore mer som du! Fortsätt skriv här. :)

2010-11-28 @ 16:58:24
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Åh tack. Jag har inga bra dagar... Alla är likadana. Sedan kan jag ju må sämre/bättre vissa dagar än andra. Men jag måste alltid överäta/hetsäta och spy.... Det har blivit lite tvångstankar över beteendet. Har ju hållit på såhär är många år. Vad tänker du för att klara massa dagar? Jag klarar verkligen inte, kanske för att jag inte vet om jag vill... Vet inte vad det är för kul som skulle vänta runt hörnet liksom, för mig står bara ångest och skriker åt mig när jag väljer den vägen.

2010-11-28 @ 21:31:50
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: