Vad göra?

Att le fungerar inte idag. Istället gråter jag för allt just nu. Minsta lilla småsak får mina tårar att rinna. Hittils idag har jag gråtit över en missad buss, en smutsig tröja, en punktering på cykeln  och ett inställt tv-program. Vart är jag på väg egentligen? 

Gråter och äter är ju allt jag gör! Känner en enorm ångest över mig själv, min kropp och min vikt (som ökar i rekordfart just nu)! 

Hur tar jag mig ur det här? 


 
Postat av: Malin

Like me.



Hur känner du för mediciner? Tänkt mer på det?



Jag ska dit imorgon och prata ju, vi kanske kan diskutera det sen om du vill. Hur du och jag ska göra med den biten?

2010-05-11 @ 20:30:35
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Känner igen mig! Hoppas du mår bättre snart. Mediciner är säkert bra som Malin skrev ovan, även om jag inte vågar prova det.



Kram.

2010-05-12 @ 19:13:33
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag lider med dig..! Kanske kan du komma på en avledningsmanöver när du vanligtvis skulle spy..? Typ gå ut, lägg dig på soffan och knip igen ögonen, försök vila, ring någon, diska, städa.. vad som helst som kan få dig att tänka på något annat och få tiden att gå. Önskar jag kunde råda dig mer.. de pillerna jag äter; Fluoxetine Mylan, kan minska bulimins symptom något så det kan va värt o testa. Ha en fin kväll trots allt Kram

2010-05-12 @ 21:45:38
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: