En bradålig dag

Vet inte om jag haft en bra eller dålig dag idag. Klev upp tidigt, frukost på balkongen, jobbade, åt lunch, solade på gräsmattan, fikade med vänner, cyklade en sväng, jobbade extra på eftermiddagen och har just avslutat mitt flyttpackande för kvällen (har fått jobb och flyttar om ca 2 veckor). Har varit ganska pigg och på bra humör idag. Fast matmässigt har dagen varit långt ifrån perfekt! Den började bra med frukost, mellanmål och lunch, men under eftermiddagen spårade det ur. Har mest småätit choklad, fika och smörgåsar hela kvällen. Inte bra! Men vem har sagt att man måste vara perfekt jämt? Jag försöker intala mig att jag inte måste klara allt på en gång. Jag fixade ju dagen utan att varken hetsäta eller kräkas. Det tänker jag vara stolt över! Känns som om jag är på väg upp ur min svacka nu. Har äntligen fått tillbaka min vilja att bli frisk! 

Just nu är jag för mätt, magen är svullen, ångesten har börjat krypa sig på och jag har lite magont efter allt småätande. Kände helt enkelt att jag var tvungen att få skriva av mig här. Innan jag satte mig vid datorn var mina tankar farligt nära "Nu blev det för mycket, nu är det kört...", men nu känns det faktiskt bättre. Jag känner mig lugnare och lite sömnig. Önskar er alla en God Natt!  
Kram   
Postat av: Anonym

En bra dag! Var stolt!

2010-05-19 @ 22:43:44
Postat av: Mimmi

Fan vilken fin design!

Gud, vad du låter positiv även fast det inte går helt perfekt, skitbra jobbat ju. Får lära lite av dig. Jag ser bara mörker hela tiden. Mörker, mörker, mörker.

2010-05-20 @ 23:21:37
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: