Ut med vågen

Hade inte vägt mig på snart 3 veckor, men imorse stod jag inte ut längre. Har på sista tiden blivit mycket övarätande av mackor, hetsattacker som jag INTE spytt upp samt goda middagar och fester med vänner. Dessutom äter jag ju hela tiden; alla dessa måltider och mellanmål som jag är så noga med!  Inte heller har jag tränat på länge, så självklart måste jag ha gått upp i vikt-Massor!

Men nu sitter jag istället här och inbillar mig att det är nåt fel på min våg. Har endast ökat 7 hg sedan i januari då jag skrevs in på bulimicentret och påbörjade min resa mot ett friskt liv.  Vad är 700 g mot att jag mår så otroligt mycket bättre? Jag hetsäter och kräks sällan, har mer energi och tillbringar mycket mer tid med vänner. Jag börjar känna mig glad och lycklig. Men varför skulle jag då överhuvudtaget ställa mig på vågen imorse ?

Nu slänger vi ut vågen, alla "gå-ned-i-vikt-tidningar" och alla kläder som är för små!
Nu njuter vi av livet! 

Kram
Postat av: Isa

Modigt av dig att slänga vågen! :)



Jag hejar på dig! Kramar

2010-05-08 @ 12:35:59
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: My

Härligt inlägg. Starkt gjort att slänga ut vågen, det är inte helt lätt. Jag lämnade bort min förra veckan.......

Hoppas du får en underbart bra lördag. Kramar!

2010-05-08 @ 12:42:41
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Malin

:)

2010-05-08 @ 15:42:02
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: