Packar för fullt

Att oacka är inte min grej! Har fyllt alla väskor samt mina gigantiska flyttlådor. Bilen är fullproppad, men ändå står så gott som alla mina prylar kvar här i lägenheten :( HUR PACKAR MAN SMART ? Nån som vet?

Packningen går som sagt åt skogen! Men allt annat går bra! Känner inte längre något behov av att hetsäta och vill absolut inte kräkas. Över en vecka sedan jag kräktes sist nu. Har haft mina svackor här under våren, men i det stora hela blir det allt glesare mellan de gånger jag trillar dit. Visst överäter jag ibland och visst finns de ständiga tankarna på mat och vikt fortfarande kvar, men ändå... Känner att det går framåt. Känner att det här kommer att bli bra! 

Imorgon bär det av =) 

God Natt! 

//Wilma
 
Ps: Måste erkänna att jag hade en enorm ångest för dubbelmackan med ost och skinka samt den snickers jag tryckte i mig under eftermiddagen. Varför åt jag? Stress kanske? Eller vemod? Är ju trots allt trist med alla dessa "Hej då", farväl och kramar... 

Här kommer däremot en glad må-bra-kram till er alla! =)
KRAM

Postat av: My

kram till dig med...och vad härligt att höra att det går framåt för dig. Kör på nu!

2010-06-01 @ 07:00:02
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: