Nystart!

Gjorde upp planer, slutade hetsäta och skulle bli frisk, men de planerna har jag för länge sedan övergivit och glömt. Allt är förstört! Men strunt i det nu! Nu är det dags att börja om från början!

Jag har ju världens chans nu! Ska flytta till en ny stad, börja på ett nytt jobb, få en ny lägenhet, upptäcka nya intressen och lära känna nya människor. Mitt liv är med andra ord som ett stort blankt papper som jag kan fylla med precis vad jag vill =) Det är bara att fylla pappret med allt det jag önskar mig. 

Jag drömmer, föreställer mig livet och fyller nu mitt papper (Allt är möjligt och tillåtet!). 

Jag är frisk och lycklig!
Jag är värdefull och nöjd med mig själv! 
Jag är pigg och fylld av energi.
Jag umgås med familj och vänner som gör mig glad. Jag njuter av deras sällskap.
Jag är förälskad och känner mig älskad.
Jag har ett arbete jag trivs med och längtar till.
Jag är lugn och avslappnad om kvällarna. 
Jag sover bra!
 

Nu sätter jag upp mitt papper så jag kan se det varje dag. Varje gång min blick landar på mina drömmars mål påminns jag om vad jag lovat mig själv. Efter ett halvår eller ett helt år kommer jag att upptäcka att metoden fungerar. Jag uppfyller inte alla mål på rekordtid, men det kommer. Det viktigaste just nu är att fokusera! 

God Natt!

Ps: Bläddrade i tidningen I FORM under lunchen idag och fastnade för denna övning. Tror den kan fungera =) Testa ni också!
Postat av: My

Ja, det kan vara värt ett försök.....kram o tack för tipset!

2010-05-05 @ 11:57:03
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: