Morsdagsshopping

Tar en paus i allt flyttpackande och åker istället ner på stan med en vän nu. Vi ska gå i affärer och ha skoj! Shoppa en ny vårjacka, nya löparskor och kanske en bikini (fast vet inte om jag vågar stå framför spegeln med endast bikini idag...). Måste dessutom ha en osthyvel, stekspade, glödlampor och tvålkopp till nya lägenheten. Roligt, roligt! Därefter blir det lunch på stan. En slags avskedslunch tillsammans innan jag flyttar. Shoppingturen avslutas med jakten på en fin morsdagspresent. VAD??? Ska hem till mamma på tisdag och tänkte fira och ge henne en kram då. Det blir sista gången jag ser henne innan flytten(90 mil bort) och i sommar hinner vi knappt ses. Mamma ställer alltid upp och är BÄST! Vill ge henne något speciellt, men vad? Inte bara någon opersolig grej. Näe, jag vill att hon ska känna hur mycket jag uppskattar och älskar henne. Vill ge henne det allra bästa, men vad? Några roliga morsdagsförslag?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: