För små byxor

HJÄLP HJÄLP HJÄLP!!!

Paniken är stor! Ska ut ikväll, på date faktikst:), och skulle precis ta på de nya svarta byxor. Köpte dem för en månad sedan och då satt de perfekt. Nu får jag inte ens upp dem över höfterna!!! 
Tur att jag slängt ut vågen. Vågar ju inte ens tänka på hur många kg jag lagt på mig. Näe, nu får det vara nog! Detta måste få ett slut, annars kommer jag snart att vara stor och fet.  

Innerst inne vet jag att det förmodligen bara är bra. Några kg extra på min kropp är enbart sunt, men vad hjälper det? Varför kan inte jag få vara lika smal och snygg som alla andra? Varför kan inte kläderna sitta snyggt på mig med? Jag saknar min gamla kropp! Jag saknar mina magrutor! Jag saknar känslan av en snygg kropp!

Förlåt för mina dumma tankar. Tänkte att jag skulle skriva av mig här, lämna alla sjuka tankar och nu enbart ha en härlig kväll!


Kram
Postat av: My

Hoppas du får en härlig kväll och att du klarar av att lämna vikttankarna hemma. Kram!

2010-05-21 @ 19:48:42
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Hoppas din date var kanon!

OM du har gått upp något var det ändå inget han la märke till.



Kram.

2010-05-22 @ 09:39:23
Postat av: Mimmi

haha kommentaren över var från mig. är trött. :P

2010-05-22 @ 09:40:10
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: