Vill bara ge upp. Vill ha mat, äta, kräkas och förstöra allt.

Jobbig kväll nu igen!
Känner mig deppig, är trött, har huvudvärk och nära en hets nu igen. Känns som om iag inte kan få tankarna på mat och ätandet ur huvudet ikväll. Äter för många smörgåsar såhär på kvällen (ångesten är enorm just nu!). Tänker sedan "Äh, nu är det ju ändå försent, lika bra att passa på att äta en massa och sen spy upp allt!" Så frågan är om jag ska spy upp kvällens mat eller inte??? 

Har hittills på något sätt lyckast stå emot själva hetsätningen. Magen är visserligen proppfull och jag är rädd för att imorgon vakna upp som tjock, fet och ful. Löjligt, men jag kan inte hjälpa det!

Ingen vidare bra dag alltså (förmodligen pga mina oregelbundna mattider under förmiddagen. Åt en brakfrukost, inget mellanmål, ett hamburgermål med vännerna på stan, inget mellanmål igen och sen en alldeles för sen middag), men man lär sig ju av sina misstag oxå =)  Har iallafall varken hetätit eller kräkts ännu, så jag får väl vara nöjd för det lilla.

Nu tror jag att jag skrivit av mig lite och att det värsta hetssuget är över. Så säger God Natt till er alla nu!
Kram,
Wilma


Postat av: Isa

sv: Tack för din fina kommentar :)



Så stark du är som lyckas stå emot hetsuget, det är verkligen ingen lätt uppgift! Hoppas det gick bra på äs-centret idag, kämpa på. Kramar :)

2010-03-31 @ 01:12:15
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Elin

Lyckades du låta bli? Bara på den veckan jag har följt din blogg så tycker jag att du har gjort stora framsteg!



Kramar

2010-03-31 @ 10:23:36
Postat av: Wilma

Jo, jag lyckades låta bli hetsen. Har inte kräkts på 10 dagar nu. Blev däremot mycket småätande igår och självklart mår jag dåligt över det idag... Tack återigen för att du följer mig och stöttar med dina kommentarer!

2010-03-31 @ 10:50:04
URL: http://friskochfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: