Tredje dagen.

Är helt slut, men ändå riktigt nöjd!

Har varit igång hela dagen idag. Hunnit tvätta, skriva CV:et klart, tränat, träffat Anna, varit på biblioteket och kopierat viktiga papper, jobbat och sen träffat fotbollslaget. Hann inte riktigt med någon ordentlig lunch, men klarade mig med lite coleslaw, tomat, ägg och nötter. Var rädd att min dag skulle sluta med att äta och kräkas, men det har faktiskt gått bra. Ingen ångest och inga tankar på hetsätning! Kom hem för ca 45 min sedan och har nu lyckats få till morgondagens matlåda samt fikat lite. Fortfarande ingen hetsätningsattack! =) 
Känns sååå skönt! 

Börjar känna mig som en människa nu igen. Känns inte längre som om jag går omkring i en grå dimma helt omedveten om det som händer omkring. Känns som om jag börjat få tillbaka lite känslor och orkar nästan bry mig om och ta tag i livet igen! Nästan, nästan... 


Nu ska jag bara packa inför morgondagen (ska vara bortrest på arbetsintervju hela dagen) och sen är det sängen som gäller. Måste kliva upp redan 4.00 för att hinna med bussen imorgonbitti, men förhoppningsvis är det värt det. Kanske lyckas jag få mig riktigt jobb imorgon! 

Natti! 
Kram, 
//Wilma 
Postat av: pussel

Hejsan! Hittade dig via Kostdoktorns forum. Ska försöka följa dig och önskar dig verkligen lycka till! Kram!

2010-03-18 @ 22:56:39
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: Berittis

Hej, jag gick också in via Kostdoktorns Forum. Jag har inte bulimi så det är verkligen svårt att förstå tvånget att äta och kräkas. Din beskrivning av hur ångesten tar tag i dig och får dig att längta till du får komma hem och "sätta igång" var verkligen skakande. Har tyvärr varken råd eller tröst att komma med. Jag hoppas verkligen att LCHF är bra för dig och jag önskar dig också lycka till.

2010-03-20 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: