Hjälper en dusch?

Ån nej! Nu känner jag hur tankarna på mat, mat och mat bara blir starkare för var minut. 

Gick in på affären på vägen hem från jobbet. Ursäkten var att ta ut pengar och köpa ett skrivhäfte (till min matdagbok), men lyckades självklart lura mig själv att köpa lite godis också.  Nu sitter jag här och funderar på att gå in i köket och ta en liten kakbit. Eller kanske en liten brödbit? Elller ska jag unna mig en miniskål av glassen kanske?

Haha, som om jag kunde nöja mig med endast en del av kakan, en enda brödbit eller en miniskål glass?
Nej, ska inte gå in i köket just nu.
SKA INTE, SKA INTE, SKA INTE !!!
För gör jag det är snart både kyl och frys tömd...

Ska istället slå på steron på hög volym och ta en lång varm dusch nu. =)
Kram

Postat av: J

Tack så mycket för din kommentar, det värmer verkligen. Jag ska försöka ta till mig av ditt tips och klippa ut alla dåliga dagar men det kan bli en utmaning.



Ta hand om dig också och jag hoppas att din dag har varit okej. Kram

2010-03-25 @ 22:25:22
URL: http://emptyispure.blogg.se/
Postat av: Wilma

Hej J,

Det där "Klippa ut-knepet" har fungerat riktigt bra för mig, så testa!



Jo tack! Dagen igår var kämpig,men jag klarade den till slut iaf. Känner mig hyfsat nöjd med mig själv just nu =)

2010-03-26 @ 07:50:18
URL: http://friskochfri.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad duktig du är! :)



Mitt enda tips är väl att aldrig har något hemma och om du köper något och du känner att du inte kommer kunna stå emot, lägg det i soppåsen och gå ut med den så fort som möjligt. Lätt att säga, svårare att genomföra.



kramar

2010-03-26 @ 11:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: