Helgens planer!

Nu är helgen så gott som här. För första gången på länge, så ser jag faktiskt fram emot att få helg! Jag ser fram emot att få åka hem och besöka mina föräldrar . I vanliga fall brukar de besöken vara fyllda av fasa och ångest över all mat, allt tjat och alla vakande ögon. Jag älskar verkligen mina föräldrar och de försöker stötta mig i min bulimi, men ofta blir det bara så fel ändå. Nu längtar jag för en gångs skull efter att få besöka, ta emot deras stöd och bara få prata med dem.

För övrigt så ska en god vän följa med. Tillsammans ska vi alla besöka vår stuga, basta, åka skoter och snowboard, grilla korv i vårsolen, se film, äta god mat och dansa i massor. Tänker inte låta Mia segra och förstöra ännu en av mina helger nu!

Önskar er alla en fin helg!

//Wilma 

Postat av: Elin

Låter som en riktigt trevlig hel! Lycka till med allt?

Kramar

2010-03-26 @ 11:13:17
Postat av: Wilma

Tack Elin! Hoppas du får en trevlig helg du med!



Jo, försöker ju att inte ha så mycket hemma av det som triggar igång mina hetsattacker. Delar däremot lägenhet med en vän som tyvärr älskar att baka, laga mat och köpa hem en massa gott :/ Har en hatkärlek till doften av hennes nybakade bröd och kakor! Otroligt hemtrevligt, men jag kan ju inte riktigt njuta av det...



Kram

2010-03-26 @ 11:19:56
URL: http://friskochfri.blogg.se/
Postat av: Isa

Hoppas du får en trevlig helg! Du kanske kan förklara för dina föräldrar hur du vill att de ska hjälpa? Hur de kan hjälpa etc?



Kram

2010-03-26 @ 12:13:05
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: