En vecka-Check!

Har varken hetsätit eller kräkts på en hel vecka nu! Känner mig riktigt nöjd! Var länge sedan jag hade en sådan här lång period utan hets och mår bättre än på länge. Nu när jag mår såhär bra fattar jag överhuvudtaget inte varför jag ibland vill hetsäta? Tror just nu nästan att det aldrig någonsin kommer att hända igen, men jag vet bättre... Jag vet ju hur lätt det är att trilla dit igen. Spårar jag ur en kväll, är det så otroligt svårt att ta sig ur det. En kväll, blir då snart till dagar av hets.  Och plötsligt är jag inne i bulimins vardag igen...
Är så rädd för dras ned dit igen!

Kram,
Wilma

Ps: Har haft en toppenhelg! Hade nog nästan glömt hur härligt livet kan vara!=)
Snälla, fortsätt kämpa emot bulibin nu!
Bulimin har många gånger varit min bästa vän, men jag lovar att det verkligen inte är värt det! Verkligen inte!!!
Postat av: Elin

Vad härligt att höra! Bra gjort!

2010-03-29 @ 07:06:22
Postat av: Wilma

Tackar!

2010-03-29 @ 10:22:14
URL: http://friskochfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: