Bulimicentret

Nu var det dags att ge sig iväg till bulimicentret. Är verkligen nervös!!! Kanske ska jag för första gången berätta om mina problem för någon utomstående. Kanske ska jag för förtsa gången få lite hjälp. Är nervös, men hoppfull!!!
Kram
//Wilma
Postat av: Elin

Lycka till! :)

2010-03-22 @ 13:09:59
Postat av: Wilma

Hej & Tusen Tack Elin!

Jo, det du skriver och dina tips är helt klart till hjälp för mig. Tro det eller ej, men du har faktiskt varit ett STORT stöd redan=)



Har varit på bulimicentret nu och allt känns faktiskt ganska bra. Tänkte blogga mer om besöket senare, men ska på bio med en vän nu. Ville bara som sagt bara skriva och tacka dig så fort som möjligt:)



Så du har också haft en ätstörning? Jag hoppas verkligen att du mår bra och har lyckats ta dig ur det? LCHF fungerar alltså för dig?



Kram

2010-03-22 @ 18:50:58
URL: http://friskochfri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren :) Hur gick det på centret? Fick du bara prata eller gjorde de olika tester? Var du tvungen att väga dig? Hur blev du "emottagen"? Äter du anti-depp eller andra piller? Sa de något om din LCHF-kost? Förlåt för min tusen frågor, men jag är verkligen fundersam...



Lycka till med behandlingen och kämpa på! :)

2010-03-22 @ 19:48:03
Postat av: Elin

Hej!

Vad kul att höra :)

Jag kopierar vad jag skrev på Kostdoktorns forum :P

Jag började med LCHF i nov 09. Är 22år, har haft bulimi till och från i 6 år. Har fuskat en del med kolhydraterna och sockret på sistone, vilket har medfört att jag mår sämre och känner mig uppblåst men har bestämt mig för att ta tag i det ordentligt nu. Tyvärr har jag tagit återfall i bulimin vilket fick mig att återigen inse att man aldrig blir fri, bara bättre på att hantera den. Jag tycker att LCHF har hjälpt mig att tygla bulimin!



Antar att du, genom mina inlägg, har min mail. Det är bara att adda mig på msn eller så om du vill.



Kramar

2010-03-22 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: