Andra dagen fixad!

Har klarat av min andra dag utan att hetsäta nu. Har som sagt varit riktigt dålig i min bulimi den senaste tiden. Faktum är att det jag de senaste veckorna inte haft en dag utan ångest, hetsätning och kräkande över toalettstolen.


Känns därför så otroligt skönt att nu ha fixat hela 2 dagar i rad. Har dessutom varit riktigt enkelt! Har idag inte haft en tanke på att hetsäta eller ta den där lilla biten av kakan (vilket ju alltid slutar med hela kakburken, en massa choklad, glass, godis, pizza, bröd och smör…).


Är riktigt motiverad att fortsätta min resa mot ett friskt liv nu. Mår ikväll så bra och är fylld av hopp! =)


Tack för allt stöd, alla mail & kommentarerna!
Tillsammans tror jag att vi klara det här!
Tack än en gång!


Kram,

//Wilma  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: