Äntligen tillbaka

Hoppas ni alla har njutit av en riktigt trevlig midsommar!
Själv firade jag en äkta midsommar. Fick plocka blommor på en sommaräng, binda en blomsterkrans, äta sill och färskpotatis, sjunga snapsvisor, skåla i nubbe, resa en midsommarstång, dansa smågrodor och prästens lilla kråka, bada, sola, festa med goda vänner och mycket mycket mera :) :) :)    





Jag och min bästa vän plockar blommor och binder vackra kransar.


Har fått igång mitt internet ikväll, så nu är jag äntligen tillbaka till bloggandet. Tillbaka på bloggen och tillbaka i livet =) Jag mår mycket bättre nu jämfört med ett halvår tillbaka. Men ska samtidigt vara ärlig och säga att en flytt och ett nytt liv inte löser alla problem. Har insett att det inte går att fly(tta) från bulimin. Det enda jag kan göra är att kämpa för att bli frisk. Jag är inte där ännu, men jag vet att jag är på god väg. 

Hoppas ni alla har fått en riktigt fin start på sommaren! 
Var flera veckor sedan jag sist loggade in här på bloggen. Blev därför så glad av att få läsa alla era fina kommentarer nu ikväll! Tusen tack för stödet! 
Kram   

Postat av: Mimmi

Nästa år ska jag också fira en sådan midsommar istället för att låsa in mig! Skönt att du har det bra! Kram.

2010-07-01 @ 03:05:14
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: