Utflykt imorgon?

Hej på er alla!

Så är vi mitt inne i sommaren och imorgon är det lördag. Det betyder ledighet och strålande sol =)
Så vad gör ni imorgon?

Varför inte följa med mig på utflykt?
Gör som jag och förbered er på en härlig dag! Packa cykelkorgen med filt, solskyddskräm och en spännande bok. Gör en pastasallad att ta med till lunch och leta fram en karta över fina cykelvägar.
Imorgon ska jag nämligen ta cykeln och unna mig en riktig picknick. Ingen stress! Ska bara njuta av en lång cykeltur, ligga i gräset, sola, äta, bada, läsa och koppla av. 

Härligt! 

Får man fråga vad ni tänker hitta på imorgon ?



Kram

Postat av: Isa

Bägge mina läkare sa att det kunde bero på kräkningar. De sa även att värderna kan hoppa en hel del, och att tom en enkel förkylning kan påverka.



Hoppas verkligen att du trivs i Norge, och att det går bra för dig?



Kramar! :)

2010-07-02 @ 23:01:32
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Isa

Erbjöd de dig inte medicin? Du får hålla tummarna för att det blir bättre :)



Det var snabba puckar! Kul att du får jobba med det du vill jobba med iaf!



Maten går riktigt bra för mig, jag trillar dit ibland, men det tar inte samma centrala roll i mitt liv som det gjorde tidigare. Men allt eftersom bulimin blivit bättre har jag insett vilken liten del utav problemen som satt i just maten...



Kramar!

2010-07-03 @ 01:24:56
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: