Allt bra och sen störtdyker jag (igen!!!)

Ena dagen är allt bra och jag tror verkligen att allt kommer att ordna sig. Nästa dag är allt botten igen. Kommer jag någonsin att bli frisk? Känns som om livet passerar medan jag är fångad i min bulimi. Hur blir jag fri?
Idag är iallafall bättre än igår.

Hoppas ni njuter av sommaren!
Själv ska jag verkligen anstränga mig för att göra det bästa av resten av sommaren. Kanske kanske kommer allt att bli bra ändå.
KRAMAR
Postat av: Bundle

Ta en dag i taget. Se inte tillbaka på det som varit, ta nya friska tag, se frammåt. Kompensera inte, bättre med en sämre måltid än två, bättre med 2 kakor än 20 om du förstår vad jag menar. Och som du säger, idag är bättre än igår. Njut av sommaren, njut av att vara DU! Kram!

2010-07-16 @ 21:53:32
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/
Postat av: Mimmi

Skönt att jag inte är ensam, fastän jag inte önskar min värsta fiende denhär skiten. Åh.... Jävla skitäckelsjukdom rent utsagt. Jag vet inte hur vi skall få hjälp. Nej, jag får ingen behandling och har aldrig fått. =/ Det är så himla komplicerat.



Men en dag skall det gå vägen! Du har redan kommit långt vännen. Kram!

2010-07-16 @ 23:10:24
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: