Nytt År = Nytt Liv

Nu är det snart ett nytt år och som vanligt drömmer tusentals människor om att ett nytt liv. Att få börja om på nytt! För mig blir det faktiskt så denna nyår. Ett nytt år och ett nytt liv väntar. Sitter nämligen i en bil fullastad med flyttkartonger. Om någon timme är jag framme i min nya lägenhet. Ett mysigt hem i en trivsam liten by. Har dessutom fått ett nytt jobb, så nu väntar nya äventyr och nya vänner. Känns underbart & otroligt spännande! Tänk vilken chans det här är! Känner att jag kommit en bra bit på vägen i min bulimi, så ser det här som en nystart på mitt friska liv! Överlevde år 2010, så nu ska år 2011 upplevas!

Gott Nytt År!



Ps: Skrev texten ovan igårkväll. Nu är jag framme, har sovit några timmar och ätit en god frukost. Nyårsafton väntar och upptäcksfärd väntar!  Kram på er!
Postat av: Mimmi

Åh vill också börja om på en ny väg! Ska försöka att vara snäll mot mig själv. Lycka till med ditt nya liv!

2010-12-31 @ 09:42:37
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: