Julens må-bra-kalender

Endast 24 dagar kvar till jul, så idag öppnar vi första luckan i vår julkalender. Älskar julen och hela december med alla förberedelser, alla ljus och allt mys. I år tänker jag verkligen njuta av denna underbara månad. Ta en dag taget och göra något bra för mig själv varje dag. Tänk så glad jag kommer att vara om 24 dagar! =) 

Har börjat fundera på min må-bra-kalander: 

1  Sluta hetsäta och spy! (är verkligen prio ett i mitt liv just nu!)
2  Äta regelbundet!
3  Vara social, träffa vänner och danskväll!
4  Glöggkväll med vänner. 
5  Sovmorgon och julshopping.
6  Frukostdate.
7  Sova. Börja gå och lägga mig i tid!
8  Lugn hemmmakväll. Lära mig att koppla av och ta det lungt.
9
10
11
12
13
14
15
16
17 Sista jobbdagen!
18 Titta på nya lägenheten
19 Resa hem till föräldrar ♥
20
21
22
23 Lilla julafton och mys med familjen
24 Julafton med familj och släkten
 
Hjälp mig fylla de kommande 24 dagarna med trevliga må bra saker. Kom med förslag och var med, så gör vi december till den bästa månaden! Jag ändrar gärna om i min kalender om ni vill vara med och har bättre förslag, men dag ett är ett måste :) Ingen mer hets från och med nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: