Dag 2: LCHF menu

Dag 2. Tisdag 16 mars.

7.00 Frukost
Yoghurt 3 % med hallon och muslimix av linfrö, solrosfrön och kokosflingor.
Te med mjölk

10.30 Mellanmål
½ avokado.
Te med mjölk

12.00 Lunch
Grillad kyckling med ungsbakad chilikryddad broccoli, färsk spenat, tomat och Turkisk yoghurt.
Te

16.00 Mellanmål
1 kokt ägg

18:15 Mellanmål
3 ostskivor, 1 skiva skinka och gurka med lite bregott.

20.00 Middag
Vit fisk med äggsås gjord på smör, ägg, hackad tomat och persilja. Broccoli. Sallad av haricots vertes, hackad röd lök och olivolja. Ca 1 msk keso och turkisk yoghurt.  
Blåbärste med mjölk.  

 

Postat av: Isa

Tack för din kommentar :)



Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, jag är lika fast som du och har absolut ingen aning om hur jag ska kunna ta mig ur det.



Jag har också testat LCHF men det fungerade inte för mig... Helt klart värt att testa däremot, ge det en chans och kämpa på!



Har du testat OA, anonyma överätare? Kanske kan det vara något för dig? Jag tänkte själv testa och ge det en chans.



Ta hand om dig! Kramar

2010-03-17 @ 00:31:33
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Wilma

Hej,

Tro det eller ej, men med din kommentar och din fina blogg har du redan hjälpt mig enormt mycket! Nu när allt är som mörkast, känns det som sagt skönt att veta att man inte är helt ensam. Att läsa din blogg, är precis som att läsa om mig själv och mitt liv. Du skriver som sagt klockrent om hur det är att ha bulimi! Tack än en gång!



På måndag har jag äntligen fått tid på en anorexi- och bulimimottagning. Tills dess ska jag försöka hålla hetsätningen borta med hjälp av LCHF.



Jag hoppas verkligen att vi båda hittar ett sätt att ta oss ur det här. I framtiden är jag iaf en trogen läsare av din blogg. Så den dagen jag får ett gott råd, kommer du att vara den första att få veta det.



Sköt om dig & fortsätt kämpa nu!

Kram

2010-03-17 @ 09:12:10
URL: http://friskochfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: