Kväll 16

Är fortfarande alldeles för mätt. Åt ännu lite mer och känner mig nu 10 kg fetare. Minst!!!! Vet att det är omöjligt att gå upp 10 kg under en enda kväll, så borde vara en sådan där dum sjuk känsla jag har ibland. Innerst inne vet jag att det bara är falska känslor och inte verklighet. Men just nu känns den så verkligt som det bara kan bli!

Konstigt att det är så lätt att äta mer när man redan har ätit för mycket. Nästan så att man har mindre sug efter det att man ätit för lite än efter att man ätit sig proppmätt!  Fast för lite mat leder förr eller senare till ytterligare en hetsattack för min del. Bättre då att äta lite för mycket just nu. Äh, varför ska jag krångla till det så? Kan jag bara inte äta till jag är mätt och sedan vara nöjd och glad. Varför tänka och analysera så mycket? Varför ödsla så mycket energi på detta?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: