Dag 21

Det är söndag och jag har inga planer för dagen. Är bara hemma, läser en bok, tvättar, städar och fixar i lägenheten. Ändå valde jag stretchjeansen och en rosa topp ur garderoben imorse?! Klädde mig utan att tänka, så hur gick det till???
 Inga mjukisbyxor eller stora mörka tröjor idag inte. Tror det är ännu ett steg i rätt riktning.  

Postat av: Lisa

High five ! ;)

Jag har också haft en väldigt bra dag idag, mestadels spenderats i stan dock, shoppat mycket, men bra saker:) Senare blir det solsidan och en bok! Gud vilka underbara dagar man kan ha ibland, så skönt att må såhär bra!

2011-02-13 @ 17:13:28
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com
Postat av: Lisa

Tack, och ja, det ska vi verkligen göra! Jag är fast besluten nu, fullt ut! Man märker ju vilken härlig skillnad det är, även fast det inte är jättestor skillnad mot hur jag gjorde förr. Det är tankarna som förändras och det är såå härligt, det är dom som ska bort! försvinna.. håller tummarna för dig med, du har ju snart klarat 3 veckor eller va det blir, du är grym! vad är det svåraste för dig nu föressten, hur ser vanligtvis en matdag ut för dig nu? utmanar du dig varje dag? Förlåt, många frågor, hehe. kram

2011-02-13 @ 22:00:32
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: