Varför gör det så ont?

Danskvällen blev lyckad och igårkväll var mitt leende äkta! =) 

Men idag? Nej, idag gråter jag. Mitt hjärta värker, jag gråter och hatar livet. Min bästa vän har fått ett jobb och försvinner nu 90 mil bort. Killen jag träffat ett tag, tycker om och hoppats på något mer med, han skaffade en annan tjej inatt. Min andra vän som är som en syster till mig, har också hittat sitt livs kärlek. Hon är så lycklig och hennes tid räcker ju endast till för honom just nu (självklart är jag glad för hennes skull, men skulle verkligen behöva hennes stöd nu...)

Jag vill också ha ett jobb! Jag vill också ha någon att älska! Jag vill också ha ett liv!
Det enda jag har just nu är min ensamhet! Bulimi och ensamhet! Är så rädd för att jag föralltid kommer att ha det såhär...

Vill bara dra täcket över huvudet, fortsätta sova, drömma och glömma... Men har väl inget annat val än att att bita ihop och ta mig igenom den här dagen :(
 

Postat av: Elin

Tråkigt att höra :( Men vi bloggläsare finns här för dig!

2010-04-10 @ 10:43:33
Postat av: Wilma

Tack! Det värmer! <3

Kram

2010-04-10 @ 16:26:06
URL: http://friskochfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: