Vad gör ni idag?

Idag har jag idétorka på hög nivå!!! :P

Har en ledig dag, men vet inte vad jag ska hitta på... Någon som sitter inne med en rolig idé? Berätta gärna vad ni gör idag! Vore skoj att höra! =)

Kommer inte heller på vad jag ska blogga om idag. Vad har hänt? I vanliga fall brukar orden bara forsa ur mig. Kan avslöja att jag skriver mängder av inlägg som jag spar i en dagbok här på min dator. Lägger endast ut en del av det jag skriver här, då jag inte vill tråka ut er med en massa osammanhängande tankar, känslor och babbel. Men idag vet jag inte alls vad jag ska skriva om. Ge mig idéer! Vad vill ni läsa om?  

Ha en riktigt härlig dag!
Kramar

Postat av: Cookie

Hej, jag ville bara säga att din blogg är väldigt bra och inspirerar mig att bli frisk, även om jag inte är redo att bli det än:S men i framtiden så ska jag bli frisk!

2010-04-16 @ 15:20:54
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: