Tröttheten min värsta fiende

Har det fotfarande kämpigt med mat, känslor, ångest och "hetssug". Helgen spårade ur, men gårdagen gick bra! Igår kände jag mig stark och redo för livet igen.

Idag är tröttheten enorm, stressen är stor och ångesten över allt jag ätit är starkare än vanligt.
Gick till sängs redan vid 22-tiden igår, men vände och vred mig i sängen. Tittade på klockan och kände paniken komma. Sista gången jag vände mig mot klockan blinkade den 04:07 och jag var fortfarande klarvaken!  Väckaren ringde redan kl. 06.00, så det blev inte ens 2 timmars sömn (hatar mina sömnproblem!!!). Känns som om jag är i koma eller nåt idag. Är fruktansvärt trött, less på allt och orkar inte kämpa emot bulimin just nu. Men vad har jag för val? Jag måste fortsätta kämpa! 

Har varit för trött för att orka bry mig om att äta ordentlig mat och på regelbundna tider. Har istället levt på yoghurt och smörgåsar. Blev förmodligen för lite mat tidigare idag, så nu vågar jag inte ens tänka på hur många brödskivor jag satt i mig under kvällen. Magen är stor och ångesten knäcker mig snart! Hur ska jag klara kvällen???

Jo, först tänker jag ta en dusch och skölja bort alla negativa känslor. Sedan ska jag massera in huvudet med en inpackning av positiva tankar och smörja in kroppen med en kräm fylld av styrka! =)
   
Kram

Postat av: Mimmi

Gud vad duktig du är som orkar kämpa!!! Önskar det gick lika bra för mig.



Kram!

2010-04-28 @ 01:04:28
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: