TÄNKVÄRT FRÅN BULIMIBIBELN

Det är okej att tycka att allt känns hopplöst,
men det är inte okej att ge upp!




Nu ska jag bädda ned mig i sängen, mysa och läsa ännu några sidor ur bulimibibeln.
Jag ger inte upp! Du ger inte heller upp, eller hur?
Kramar

Postat av: Jennie L

Hej Wilma,

Är såå imponerad av dig!



"Det är okej att tycka att allt känns hopplöst,men det är inte okej att ge upp!" var verkligen något att tänka på.



Nej, jag ska inte heller ge upp! Nu ska vi kämpa för att må bra!

2010-04-07 @ 23:25:32
Postat av: Isa

Verkligen tänkvärt! :)



Vägen är lång för min del också, självklart men små uppsving gör underverk! Kämpa på :)



Kramar

2010-04-08 @ 00:01:04
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Cookie

sv: Okej:) Jag tror verkligen inte att de är äcklade eller besvikna, jag tror att de bara är oroliga och inte vet hur dem ska vara för att hjälpa dig!

Usch, nä förstår verkligen att du inte vill berätta allt:O

Kramar<3

2010-04-08 @ 08:00:49
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: