En mörk kväll!

Blev lite för mycket idag! Jobb, instruera träning, möte, egen träning, erbjudande om norgejobb och sen en massa funderingar kring det...
Glömde/hann inte med lunchen, så nu har hela kvällen varit en enda stor kamp mot bulimin.
Skönt att det är sovdags snart! 

Min glödlampa gick sönder och jag gick ut för att köpa en ny. Halvsprang till affären, men tvärstannade plötsligt! En tanke hade slagit mig! 
Vad håller jag egentligen på med? Det är ju inte den där förbaskade glödlampan som gör att jag har så brottom till mataffären. Jag kommer att komma ut ur affären med mängder av varor, men knappast med nån glödlampa. 

Vet inte hur det gick till, men på något sätt lyckades jag vända om och styra stegen bort ifrån affären. Tog en långpromenad och lungnade ner mig istället. Vågade mig aldrig tillbaka och köpa den där glödlampan, så nu sitter jag här i mörkret. 

Min tunga och mörka eftermiddag, blev ändå ganska lyckad till sist! Har ätit en ordentlig middag, tagit en varm dusch samt lyxat till det med massor av bodybutter och tända ljus =)
Lyckades hindra en hets och har istället haft det riktigt mysigt!





Nu ska jag göra en lista på för-& nackdelar med norgejobbet och sen sova på saken. Kanske får ni se listan och komma med goda råd imorgon!  

Sov gott!   



Postat av: Isa

Grattis till jobbet, och starkt av dig att klara av att stå emot bulimin :)



Jag förstår precis hur du känner, då det kommer till relationen till dina föräldrar. Ibland hade det vart enklare att ha en fysiskt sjukdom! Du skrev att du misstänker att dina vänner anar att något är fel, vad får dig att tro så? Har de sagt något speciellt?



Kramar



2010-04-21 @ 10:49:56
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Elin

Starkt jobbat! Verkligen bra gjort!

Kramar

2010-04-21 @ 20:52:10
Postat av: pussel

Wow! Det är underbart att läsa att du lyckades strunta i affären!! Det är så skönt att välja rätt! Och tända ljus är ju mysigt =).

Kram!!

2010-04-23 @ 20:51:33
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: