Nå, vad väljer ni ur garderoben idag?

Själv kör jag en favorit i repris idag! Höjer humöret med färgglada kläder och försöker vara stolt över min kropp :) Idag blir det favoritjeansen, en knallgul tröja, en pastellrosa scarf och långa glittriga örhängen. Fuskade med lite brun-utan-sol igårkväll, så nu är det bara att stråla =)


Berätta hur ni ser ut idag! Vilka färger och kläder får er att må bra?

Dagens tips: Glädje, Gjädje & Glädje!!!

Kram

Ps: Idag lämnar jag stövlar och klackar här hemma. Hurra Hurra, för mina bekväma sneakers! 

Postat av: Amanda

Blev inspirerad av dig Wilma! Klädde mig i galna färger ida. Turkost, limegrönt och skrikande gult tillsammans! Och vet du vad! Det fungerar! GLÄDJE till dig!

2010-04-29 @ 12:05:53
Postat av: Anonym

Mjukisbyxor, men de är lila =)

2010-04-29 @ 12:56:16
Postat av: Anonym

Hittade nyss din blogg. Den är fin & tänkvärd! Får jag fråga vad du äter till lunch idag? Hur mycket? Vad? Hur många kcal?

2010-04-29 @ 13:27:01
Postat av: Wilma

Tack! Självklart får du fråga! Fråga vad ni vill!



Åt en kycklinggryta med ris, en smörgås samt knaprade i mig en stor morot vid lunchen. Är noga med att äta ordentligt och tillräckligt med kolhydrater för att undvika hetssug senare på dagen. Jag ska inte säga att det alltid är lätt, för det är det inte! Blev som vanligt proppmätt och tyckte att jag hade ätit för mycket. Hade ångest över ostmackan och inte blev det bättre av pajen jag mumsade i mig till efterrätt (en vän kom förbi med hembakat fika). Men jag försöker acceptera känslan av att vara mätt. Jag försöker att njuta av maten, fikat och sällskapet. Går lite lättare dag för dag!



Har ingen aning om hur många kcal jag äter. Numera känns det inte lika viktigt räkna kalorier och bli smal. Det enda jag fokuserar på just nu är att äta, må bra och bli frisk!



Hoppas du fick svar på dina funderingar :)

2010-04-29 @ 15:30:25
Postat av: Cookie

sv: Jaa ingen hets på tre dar är fan bra för att va mig:) Idag är det fjärde dagen och det är den dagen jag alltid failar på av någon anledning:O

2010-04-29 @ 17:11:21
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Isa

Inspirerande inlägg! Färg är fint :)



Synd att du trillade dit igen.. Men du måste res dig upp och kämpa. Tappa inte motivationen!



Kramar

2010-04-30 @ 10:35:48
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gillar verkligen din blogg, läser den när allt känns så svårt. Idag slog jag ett slag för våren och hade på mig et skotsrutigkavaj, blått linne, jeans med läder detaljer, ett par gamla itelienska herrskor, svart sjal och en kvart 20tals klockhatt, toppade det med tjock eyeliner och enorma silverspiralörhängen! Verkligen framsteg, inte orkar sminka mig eller leta upp roliga kläder på snart en vecka. Du är en inspiration!

2010-04-30 @ 15:40:02
Postat av: Sofia

Oj, vackert jag stavade där uppe, en svart hatt ska det såklart vara inte en kvart! Haha

2010-04-30 @ 15:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: