Lyckad påskafton!

Trodde aldrig att jag skulle fixa påskafton och brorsans födelsedag såhär bra. Är helnöjd!

Har varken hetsätit eller kräkts. Klarade till och med av en påskbakelse och tårta (och kunde faktiskt njuta av att kalasa på det!). Fick visserligen känningar av min ångest, blev otroligt rastlös och hade "krav/sug" efter en massa mat och sötsaker senare på kvällen. En kvällspromenad och munter musik på hög volym, dämpade den värsta oron och rastlösheten. Klarar dock inte av att sitta still med familjen och bara ta det lungt framför tv:n. Sitter därför här och skriver av mig istället...

Jag är nöjd, jag mår bra och har haft en trevlig dag!
Hur har er påskafton varit? Jag hoppas verkligen att även ni har fått må bra idag!
Kramar, 
Wilma 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: