Kraschade!

Vilken skitdag!!!
För några dagar sedan mådde jag bra och trodde verkligen att jag skulle fixa det här! Jag trodde att jag skulle kunna bli frisk! Jag var glad, nöjd och livet var på topp! Idag har jag kraschlandat från den där toppen! Nu tvivlar jag på om jag någonsin kommer att få uppleva hur det är att vara frisk. Har inte gjort mycket annat än att hetsa, kräkas och sova idag. Är extremt trött och orkar inte ens bry mig längre! 

Nu ska jag sova lite till och när jag vaknar ska jag ta tag i  mitt liv igen. Jag har nämligen bestämt mig för att ta mig tillbaka till livets topp igen! Ska göra mitt bästa för att få uppleva livet!

Sov sött!

Postat av: Cookie

sv: jaa!:)



Du kopierar länken som finns till youtubeklippet och sätter in på HTML grejen när du skriver ett inlägg, sök på google om du inte förstår vilket du nog inte gör;)

2010-04-25 @ 20:25:58
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet att vi kan, jag känner på mig att vi kommer fixa detta.

2010-04-25 @ 21:05:06
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: