Jag fixade påsken =)

Påsken är över för denna gång och jag fixade den! Tro det eller ej, men jag lyckades! =) Gick kanske inte alltid lekande lätt. Har haft mina stunder av ångest och även varit riktigt nära hetsattacker. Stunder av ångest, då jag inget hellre velat än att välkomna Mia. Har önskat att jag fick döva oron, rastlösheten och alla känslor med hets, mat och mera mat.

 

Påskhelgen har som vanligt varit fylld av massor med mat, fika och påskägg med godis. Ändå har jag lyckats ta mig igenom helgen utan att varken hetsäta eller spy (inte heller har jag svultit mig själv). För mig är denna helg ett STORT steg framåt, då jag hetsat och spytt i stort sett dagligen (ibland flera ggr/dag) de senaste åren. Kan knappt minnas när jag senast hade en ”frisk” påsk, jul, midsommar eller födelsedag(?).

 

Tror och hoppas jag att jag i framtiden ska kunna njuta av att fira dessa högtider. Lediga dagar fyllda av aktiviteter, god mat samt gemenskap med familj och vänner. Min högsta önskan just nu är att få tillbaka livet!

 

Kram och God Natt! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: