Jag är vacker & dansant :)

Älskar att dansa! Igår blev det ännu en lång fredagkväll med massor av bugg och foxtrott! 
Att dansa gör mig glad! =)

Ändå kunde jag inte tillåta mig själv att bara njuta av kvällen. Kunda inte låta bli att jämföra mig med alla de andra tjejerna på dansgolvet. Kom gång på gång på mig själv med att titta på dem och tänka:  De är så smala och fina. Vältränade, slanka och snygga. Självklart får de dansa varenda dans! Jag däremot är fet, ful och blir aldrig uppbjuden.

Innerst inne vet jag att detta är sjuka tankar och inga sanningar. Om jag skulle lyckas ta av mig mina sjuka glasögon, skulle jag nog märka att jag är precis lika smal och vältränad som de flesta andra. Dansa kan jag också och uppbjuden blir jag, så varför förstör jag det roliga med att alltid se ned på mig själv?

Kram
   

Postat av: Cookie

sv: Haha nä det var bara irriterande, flera personer som hittar min blogg via den där sidan och vill att man ska kommentera i deras;) Detsamma!:)



2010-04-17 @ 13:01:16
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh,vad härligt att dansa! Är aldrig så lycklig som efter en härlig danskväll!

2010-04-19 @ 18:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: