GLÄDJE & FÄRGGLATT!

Har de senaste dagarna vandrat runt i stora mörka mjukisbyxor och pösiga tröjor. Har mått dåligt, känt mig misslyckad, velat dölja min kropp och gömma mitt riktiga jag. Har känt mig stor, grå och trist! Och har också klätt mig stort, grått och trist! Men imorse fick det vara nog!

Bestämde mig för att göra denna dag till en bra dag.  Klev upp tidigare än vanligt, myste framför nyhetsmorgon och åt en stadig frukost i lugn och ro. Valde sedan ut jeansleggins, ett skönt linne och en knallrosa tröja. Fixade håret, sminkade mig och lyxade till mig med en doft av vanilj. Tog på ett festligt halsband, höga stövvlar och beundrade min spegelbild (Ja, jag försökte iaf beundra och vara nöjd med vad jag såg...). Ljusa, färglada och figurnära kläder! En perfekt kropp med fina kurvor! Tänk så mycket piggare man blir av alla färger! Tänk så bra man mår av att tillåta sig vara vacker ibland!

Så kvällens tips: Klä er i färg och gör er vacker imorgon! Vi är fina, värdefulla & förtjänar all vår skönhet! 

Kramar i massor ♥♥♥

Postat av: Malin

Gillar din blogg skarpt ;)

2010-04-29 @ 06:45:10
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: