Glad dag =)

Idag känner jag mig glad! Nästan lycklig! Vet inte riktigt varför, men ska nog inte fundera för mycket över det(???). Bara njuta idag!

Gårdagen bestod av jobb, en promenad och därefter middag sittandes i en snödriva ute. Kvällen avslutades med vänner på besök och hembakat fika på balkongen. Tänk vad lite solsken kan göra för humöret! 

Idag har jag ett nytt besök på bulimicentret inbokat. Tror jag behöver få prata av mig lite samt få lite nya råd, så känns bra att få gå dit. Känner mig stark (och lite stolt!) just nu! Igår firade jag min 10-dag utan hetsattack och kräkningar. Om jag desstom tillåter mig att "klippa ut" och kasta bort det där misslyckade dygnet strax innan påsken, är jag faktsikt inne på min 20:e dag idag! 20 hetsfria dagar! Tror inte jag klarat så många dagar på de senaste 5 åren. Inte konstigt att allt känns fint idag! 

Tack än en gång för allt stöd här!
Kram      
Postat av: Emma

Härligt att höra Wilma!

Fortsätt på den här vägen!!! Dunderkramar från Emmis

2010-04-12 @ 12:31:21
Postat av: Bundle

Jättebra kämpat, good for you. Blir inspirerad.

2010-04-12 @ 19:32:00
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/
Postat av: pussel

När jag läser din blogg känner jag för att komma och hälsa på dig ^^. Jag skulle vilja sitta och bara prata och mysa med någon som har liknande problem, i en nystädad fräsch lgh (och slippa mina jobbiga tankar och min äckliga ostädade lgh för en stund).

2010-04-12 @ 22:50:33
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: