Förslag på ny bloggstil?

Hej Hej på er alla!
Har nyss varit ute på en långpromenad med kameran i högsta hugg. Åh, jag gillar verkligen att fota! Så snart jag får jobb, pengar och mera tid ska det bli mer fotagrafier. Ska skaffa mig en bra sytemkamera och gå en fotokurs, så vad sägs om lite mer bilder här på bloggen?

Bloggen betyder verkligen mycket för mig just nu. Här kan jag skriva av mig och få stöd.
Tack för att ni läser, bryr er, mailar och kommenterar! Ni är underbara!!!
Tänkte därför att det kunde vara skoj att göra den lite mer personlig. Även om det jag skriver ibland är högst personligt, kommer jag att fortsätta vara mer eller mindre anonym.  Men en ny design, mera bilder och ett bättre bloggnamn kunde ju vara kul=)

Vill fortfarande att namnet ska ha nåt att göra med min strävan att bli frisk, men har ingen idé som jag riktigt känner för... Nästa problem är att jag är urdålig på datorer, bloggar, stilmallar etc... 

Tänkte därför be er om förslag, idéer och lite hjälp. Stil, färger, bilder, innehåll mm ??? Kanske har ni nåt fint namnförslag oxå?

Tacksam för lite skojiga bloggtips !

Kramar
Wilma

Postat av: Malin

Jag kan hjälpa dig om du vill! Jag är faktiskt bättre än vad min äs blogg visar, hihi. Ta hand om dig!

2010-04-20 @ 08:39:04
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Nabis

Hmm... Bloggnamn. "WILMAn, så kan man?"

2010-04-20 @ 19:25:49
URL: http://lillanabis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: