En ny vecka

Känns bättre idag. Har visserligen en grym huvudvärk, ett uppsvällt ansikte, en enorm trötthet och är riktigt besviken över gårdagens snedsteg. Tog mig en sovmorgon, har fått i mig en ordentlig frukost och börjar nu känna mig redo för en ny vecka. Har dessutom ännu ett besök inbokat på bulimicentret, så innan dagen är över borde jag vara tillbaka på banan igen!

Ha en bra dag!
Postat av: Bundle

Du kan, du har verktygen till att bli bättre. Var noga med maten idag, ät ordentligt och regelbundet för att hålla ÄS borta. Drick mycket och gå och lägg dig i tid ikväll så är du på banan igen. Bra att du har tid till bulimicentret idag, kan kännas skönt att prata av sig efter en svacka. Styrkekramar!

2010-04-26 @ 14:50:38
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/
Postat av: Cookie

Sv: jo får försöka:O



Vad duktig du är som inte fastnar i gamla spår utan är snabbt uppe på banan igen:)<3

2010-04-26 @ 17:08:40
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: