Danskväll!

Ikväll blir det dans, men har egentligen ingen lust. Känner mig trött, slut och missnöjd.
Vill bara gömma mig, dölja min kropp och låsa in mig själv i lägenheten. 
Vill inte gå ut, låtsas vara glad och träffa en massa människor.
Måste jag gå?
Vill helst av allt stänga ute resten av världen!
Fast ärligt talat är det väl mig själv jag stänger in, eller ?

Tur för mig att mina vänner är underbara! 
De tjatar på mig tills jag kommer med. De vet att dans gör mig glad och ser till attt jag mår bra! 
Så nu klistrar jag på leendet och gör mig klar för en lång kväll med vänner, dans och skratt! =)
Ikväll ska jag glömma allt vad bulimi heter. Ikväll ska jag vara stolt över att vara Wilma.
Jag ska njuta av livet, skratta med vänner och återvända hem med ett äkta leende!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: